Thursday, July 19, 2012

Perlembagaan Persatuan Sukan dan Kebudayaan Perkhidmatan Pelajaran (PSKPP)

Admin dapat info neh dari laman web PPD Johor Bahru berdasarkan print screen neh:


Perlembagaan MSKPP (tertakluk kepada negeri Johor sahaja) adalah seperti berikut:

PERLEMBAGAAN PSKPP





Adakah dengan tersiarnya perlembagaan ini maka akan terjawab persoalan terhadap sumbangan atau bayaran yang dikenakan terhadap guru-guru untuk aktiviti MSKPP ?

Apa pun admin tak tahu lagi butiran perbincangan semasa taklimat antara pengerusi bilik guru dengan jawatankuasa yang terlibat. Ini kerana ada taklimat yang dianjurkan oleh pihak PSKPP sebelum neh.

2 comments:

  1. maafkan saya...tapi saya masih lagi tak faham...apa keuntungan yang kami dapat dengan menjadi ahli ini...maksud saya..kami cuma bayar yuran je...lepas bayar yuran kami tak tahu pun apa aktiviti persatuan nie...bukan saya tak sokong...cuma kadang-kadang menimbulkan persoalan persatuan ni cuma kutip duit tahunan je..aktiviti yang dibuat tak bagitahu...atau mungkin saya yang salah dan kurang maklumat...

    ReplyDelete