Tuesday, November 10, 2015

Peperiksaan Akhir Tahun 2015 Tahun 3 (KSSR)

# Kertas soalan ini hanyalah sebagai panduan sahaja.

# Skema jawapan tidak disertakan kecuali beberapa subjek yang mungkin disertakan.

# Ujian Akhir Tahun adalah digubal sendiri oleh pihak sekolah.

# Tahun 3 tidak tertakluk kepada format baru UPSR. 

# Soalan hanya disediakan di dalam google drive. Sila klik pada pautan yang disertakan.

# Subjek yang disertakan hanyalah BM Pemahaman, BM Penulisan, BI kertas 1 dan 2, Matematik dan Sains. Matematik dan sains hanya ada 1 kertas sahaja. 














6 comments:

  1. ASSALAMUALAIKUM....CIKGU...
    SOALAN 2016 MATH UNTUK CONTOH ADA X?

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, semoga Allah merahmati jasa baik cikgu, sizinkan saya berkongsi untuk kegunaan anak saya, terima kasih

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah sangat membantu untuk latihan ulangkaji anak saya. terima kasih

    ReplyDelete
  4. jazzakallahukhoiron kathiron.... amat membantu sebagai latihan

    ReplyDelete
  5. jazzakallahukhoiron kathiron cikgu...semoga Allah merahmati jasa baik cikgu, izinkan saya berkongsi untuk kegunaan anak saya, terima kasih

    ReplyDelete