Tuesday, November 10, 2015

Peperiksaan Akhir Tahun 2015 Tahun 4 (KSSR) - Format Baru

# Kertas soalan ini hanyalah sebagai panduan sahaja.

# Skema jawapan tidak disertakan kecuali beberapa subjek yang mungkin disertakan.

# Ujian Akhir Tahun adalah digubal sendiri oleh pihak sekolah.

# Subjek utama UPSR menggunakan format baru yang diumumkan untuk UPSR 2016.

# Soalan hanya disediakan di dalam google drive. Sila klik pada pautan yang disertakan.

# Subjek yang tidak disertakan ialah RBT dan Pen. Kesihatan. 






8 comments:

  1. Hi Cikgu,

    Thanks for sharing, where can i get the answer "Peperiksaan Akhir Tahun 2015 Tahun 4 (KSSR) - Format Baru"?

    ReplyDelete
  2. assalamulaikum, cikgu
    tq for sharing, but where can i get the answer of final exam year 4 2015(format baru)??

    ReplyDelete
  3. TERIMA KASIH ATAS PERKONGSIAN CIKGU, MOHON HALALKAN SOALAN -SOALAN YANG SAYA AMBIL UNTUK ANAK SAYA YE

    ReplyDelete
  4. Terima kasih atas perkongsian ini cikgu...mohon halalkan soalan-soalan yang saya ambil untuk anak saya ni...semoga anak saya akan jadi anak yang cemerlang didunia n akhirat..insya allah...

    ReplyDelete
  5. terima kasih cikgu. halalkan semua soalan yang telah digunakan oleh anak saya

    ReplyDelete
  6. Terima kasih cikgu...halalkan soalan yg diambil utk anak saya ya...

    ReplyDelete